måndag 16 december 2013

MATSÄCK PÅ KLIPPAN

Igår hade vi återigen en dag med fantastiskt väder och jag fick med mig killarna ut på en liten vandring för första gången sen vi kom hit. Jag mutade med matsäck. Den här vackra ön är ju full av vandringsleder i olika terränger och svårighetsgrader och med hjälp av google hittade jag Cala Fornells. Här finns enklare leder som är ok att ta med barn på. Jag har inte så mycket att jämföra med, men det var otroligt vackert här!!

Yestarday we had another day with great weather and i actually got my boys to come along for a some trail hiking. I bribed them with food. This beautiful island is full of trails in different terrains and levels of difficulty and with the help of Google, I found Cala Fornells. Here you will find some easier routes that are manageable also for kids. I don't have much to compare with, but this was an incredibly beautiful place!










Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall